piątek, 26 lipca 2013

Powracam.

Hejka, co byś cię powiedzieli gdybym zamieściła tu moją rozmowę z przypadkowym chłopakiem z kolonijnej wycieczki.?

-Ej,mała koli to? <pyta się o moją pieszczochę>
-No, tak...
-To taki rodzaj obrony?
-Można by tak powiedzieć.
-A przed kim, jeśli mogę wiedzieć?
-Przed nim.<pokazuje na natarczywego gościa>
-Aha. Może z nim pogadam, by dał ci spokój. Sorka za niego on taki już jest.
-To ty go znasz?
-Tak...to mój kumpel.
-Aha.
-A może mi dasz zaprosić się na lody? A tak przy okazji, Daniel jestem.
-Miło mi , Marta jestem.
-Z tego co widzę słuchasz metalu...
-Tak, a ty?
-Też, a najczęściej to slipknota.
-Slipknota?! Ubóstwiam ich!
-O! 
-Lubię też Rammsteina, Metallicę, Black sabatha, slayera...
-Łał, coś czuję ,że ta rozmowa będzie naprawdę miła...

I niech ktoś mi powie ,że nie spotyka się ludzi nadających na tych samych falach...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz